Ada Masalah

Baca Pengakuan Ikhlas Ini Dahulu
Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Kami pasti, sebagai seorang pesakit yang menghidapi masalah buah pinggang, anda pasti pernah mengalami salah satu perkara di bawah

  • KENCING BERBUIH buih terlalu banyak dan terlalu kerap. kencing berbuih ini tanda buah pinggang telah mula rosak.
  • KENCING BERWARNA KERUH – air kencing hampir warna kemerahan tanda buah pinggang semakin merosot dan boleh jadi batu karang.
  • BADAN LEMAH – rasa lesu sepanjang hari..tak bermaya buat kerja..malas dgn tiba2..tenaga rasa mcm kurang walaupun dh makan byk. Buah pinggang semakin rosak.
  • RISAU CONSUME UBAT SINTETIK – kesan jangka masa panjang ..takut effect pd anggota lain..
  • ULANG ALIK HOSPITAL – asyik follow-up dgn doktor sbb nak monitor paras bacaan yg tak turun2..terpaksa ambil masa yg lama & kena cuti utk buat appointment..
  • Ketidakselesaan atau rasa sakit ketika membuang air kecil.
  • Darah keluar bersama-sama air kencing.
  • Perubahan pada kekerapan membuang air kecil.
  • Kerap buang air kecil, terutama pada tengah malam.
  • Bengkak pada pergelangan kaki.

MACAMANA NI?

Rasa macam nak bunuh diri pun ada. Astaghfirullah…mengucap banyak2 la …

Allah akan tolong selagi kita usaha.

JANGAN RISAU, ANDA DATANG TEPAT MASANYA. RIGHT ON TIME!

Setiap penyakit pasti ada ubatnya! Ini bukan kami yang kata, tapi ianya adalah sabda nabi kita!

Sebelum tu.. Mari kita lihat apa kata pesakit buah pinggang di bawah :

Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu
Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu
Penafian: Keputusan Selepas Penggunaan Adalah Berbeza Bagi Setiap Individu

Memperkenalkan, Teh Herba Triple T

TRIPLE-T merupakan satu-satunya teh herba yg di formulasikan dari herba-herba tempatan yang mana telah menjalani kajian saintifik selama 7 tahun dan hasil kajiannya diiktiraf pada peringkat antarabangsa!

Triple-T telah melalui kajian saintifik R&D oleh pakar toksikologi dan terapi makanan Dato’ Asst. Prof. Dr. Norazlanshah selama lebih kurang 7 tahun.

Triple-T adalah teh herba 3 tindakan (Triple Action Tea) yang :

  • Membantu Mencuci Organ – Cellular Detox
  • Membantu Memulihkan Sel Hati & Buah Pinggang
  • Membantu Menghapuskan Sel Lemak Merbahaya.

Ia terbukti berkesan secara saintifik dan tidak toksik kepada badan.

Triple-T juga kaya antioksidan & 100% herba semulajadi.

Triple-T sangat-sangat disarankan untuk mereka yang mempunyai kerosakan hati dan buah pinggang sertamereka yang mempunyai berat badan berlebihan.

Triple-T juga sesuai diamalkan sebagai minuman kesihatan.

Siapakah formulator ubat sakit buah pinggang Triple T ini?

Formulator produk ini adalah Dr Norazlansha Hazali, atau lebih dikenali dengan nama Dr Azlan.

Untuk makluman anda, beliau merupakan seorang pakar dalam kajian toksikologi herba dan pemakanan & keselamatan makanan dari Universiti Awam Malaysia.

Beliau pernah memenangi pelbagai anugerah daripada penyelidikan dan pembangunan produk berasaskan herba di antaranya adalah Ekspo Teknologi Malaysia, MTE 2011 (pemenang pingat emas), IIRIE 2011 (anugerah khas & pemenang pingat Perak), Teknologi Reka Cipta dan Inovasi Expo, ITEX 2011 (anugerah khas, pemenang pingat emas & pemenang pingat Perak).

 

Di atas tu semua adalah antara beberapa sijil dan anugerah yang beliau perolehi.
 
Kalau ikutkan ada banyak lagi tapi karang kata beliau riak pulak. hehe
Ok lah, jom kami ceritakan secara ringkas masalah penyakit yang sedang anda hadapi tu.
 
Nephrotic Syndrome adalah satu penyakit yang berkaitan dengan buah pinggang.
 
Di dalam buah pinggang yang normal, glomeruli sejenis penapis halus di dalam buah pinggang, berfungsi untuk menghalang albumin (sejenis protein) daripada keluar ke dalam air kencing.
.
Di dalam keadaan nephrotic syndrome, glomeruli atau penapis ini telah rosak atau bocor.
 
Ini menyebabkan lebih daripada 3 gram protein keluar melalui air kencing di dalam masa 24 jam setiap hari daripada badan.
 
Keadaan ini dipanggil PROTEINURIA. Ini menyebabkan badan kehilangan banyak protein.
.
Pengeluaran protein melalui air kencing atau PROTEINURIA menyebabkan badan akan kehilangan banyak protein dari dalam darah atau dikenali sebagai HYPOALBUMINEMIA.
.
Kekurangan protein di dalam salur darah menyebabkan AIR keluar dari dalam salur darah ke dalam tisu badan.
 
Ini menyebabkan kebengkakan muka, tangan dan kaki yang dipanggil EDEMA atau bengkak air.
 
Hati juga mula menghasilkan lebih banyak lemak di dalam darah sebagai reaksi kehilangan protein maka terjadilah HYPERLIPIDEMIA atau lemak berlebihan di dalam darah.
.
Masalah kerosakan buah pinggang & hati ini berkait rapat penyakit seperti obesiti, kencing manis, gout, darah tinggi sirosis dan hemodialisis.
 
Sebab itu lah anda akan dapati kebanyakan pesakit-pesakit ini jika tidak dirawat segera akan mengalami masalah buah pinggang.
.
Oleh itu, bagi membantu masalah ini anda perlukan satu formula yang boleh merangsang pertumbuhan semula sel-sel organ dalam badan untuk kembali sihat.
Siapakah Yang Berisiko Mendapat Penyakit Kegagalan Fungsi Buah Pinggang ?
 

Boleh kata dalam zaman moden ini, semua orang mempunyai risiko mendapat penyakit kegagalan buah pinggang jika tak menjaga kesihatan dengan betul, cuma berikut adalah faktor-faktor risiko tinggi yang diketahui:

  1. Pesakit yang menghidap kencing manis.
  2. Pesakit yang ada masalah darah tinggi
  3. Kerap makan ubat tahan sakit atau ubat-ubatan tambahan (supplement) yang tidak diketahui tahap keselamatannya.
  4. Pesakit yang mempunyai penyakit jantung koronari.
  5. Pesakit yang mempunyai sejarah keluarga penyakit buah pinggang yang ketara.

RISIKO SAKIT BUAH PINGGANG JIKA TIDAK DIRAWAT SEGERA!

  • Serangan jantung
  • Tekanan darah tinggi
  • Microalbuminuria
  • Proteinuria
  • Darah Creatinin meningkat
  • Dialisis – peritoneal
    hemodialisis
  • Pemindahan buah pinggang
  • Risiko kehilangan buah pinggang!

Setiap tahun jumlah pesakit buah pinggang di Malaysia meningkat 5000 orang setiap tahun! Angka ini sangat menakutkan kita.

Dan ini sekali gus menjadikan Malaysia di antara negara paling ramai penghidap sakit buah pinggang!

Ya, anda juga termasuk dalam statistik ini!

Saban tahun ada sahaja kita dengar dan baca berita rayuan pesakit buah pinggang meminta derma buah pinggang bagi meneruskan hidup.

 

Kini, sakit buat pinggang bukan hanya menyerang orang dewasa, malah remaja kita juga ada yang menghidapi sakit buah pinggang!

Fuh, ngeri betul kalau baca berita-berita ni semua kan?

Bayangkan kalau anda berada di tahap kronik(nauzubillah), pastinya ianya semakin sukar untuk dihadapi.

Bagi membantu masalah-masalah ini, Dr Azlan dan beberapa rakan beliau yang lain telah menjalankan kajian hampir 7 tahun bagi mencari formula terbaik memperbaiki masalah buah pinggang. 

 

7 Tahun??

Ya, 7 tahun, bukannya 7 bulan, atau 7 minggu , apatah lagi 7 hari!

Alhamdulillah, setelah menghadapi pelbagai onak dan duri, beliau berjaya menghasilkan  formula yang berkesan untuk membantu masalah buah pinggang ini.
 
Hasil daripada kajian ini telah berjaya dipaparkan di journal-journal antarabangsa.
 
Anda boleh lihat sendiri hasil kajian mereka ini di journal-journal antarabangsa.  
 .
Bukan senang bang oii nak publish paper kat sini, ada banyak tapisan dan ianya mengambil  masa yang lama.
 
Hanya kajian yang betul-betul mengikut methodologi dan yang diiktiraf sahaja yang akan dipublish.

Dalam penyelidikan yang beliau jalankan, Dr Azlan menggunakan sumber alami dari tumbuh-tumbuhan yang ada di negara kita Malaysia yang tercinta ini.

Dan hasil yang ditemui memang menakjubkan.

Siapa sangka negara kita sebenarnya banyak sumber alami untuk diketengahkan dalam bidang perubatan.

Kos penyelidikan selama 7 tahun ini telah menelan belanja beratus ribu ringgit!

Ya, RATUS RIBU RINGGIT dengan masa 7 TAHUN untuk dapatkan formula in!

Tak percaya?

Ok di sini kami sertakan beberapa grant yang beliau perolehi untuk menjalankan kajian.

Nak hasilkan satu-satu kajian yang proven bukannya mengambil sehari dua,ianya mengambil masa yang lama dan menelan belanja kos yang tinggi.

 

See, anda lihat sendiri bukan senang nak hasilkan formula ini.

Ianya mengambil masa hampir 7 tahun dan menelan belanja ratusan ribu ringgit untuk menghasilkan produk yang berkualiti tinggi ini.

Bagaimana Triple-T dapat membantu masalah sakit buah pinggang ini?

Berdasarkan kesimpulan analisis dan hasil kajian Dr Azlan di atas,  campuran herba pada Triple-T berupaya untuk membantu regenarate sel-sel hati yang rosak dan buah pinggang yang cedera.

Penemuan ini mencadangkan supaya campuran herba Triple-T dimasukkan ke dalam amalan minuman harian kerana potensinya dalam regenerasi sel hati dan buah pinggang yang rosak .

Healing Crisis

Dalam proses penggunaan TRIPLE-T ini, tubuh badan manusia akan mengalami tindak balas positif yang dinamakan healing crisis.

Healing crisis ini biasa berlaku apabila menggunakan bahan semulajadi kerana ia akan bertindak membuang kesan-kesan dari pengambilan ubatan atau makanan yang mengandungi bahan kimia merbahaya.
Antara kemungkinan tindak balas yang dialami adalah sepeti:

  • Pembuangan najis dan kencingan lebih lawas dari biasa
  • Berdebar
  • Letih
  • Sakit tekak
  • Sakit sendi
  • Loya dan demam
  • Sakit di bahagian-bahagian tertentu
  • Tempoh healing crisis ini berbeza mengikut individu.

Jika keadaan ini berlaku, kurangkan dose pengambilan TRIPLE-T .

Teruskan pengambilan tapi dengan amount yang sedikit sahaja kerana ini merupakan reaksi positif badan ke arah pemulihan.

Apa kandungan di dalam Triple-T ini?

Triple-T mengandungi gabungan herba terpilih iaitu O.stamineus, F. deltoidea dan C.sinensis.

Setiap daripada bahan yang digunakan dalam Triple-T mempunyai fungsi dan kebaikkannya tersendiri.


Berikut adalah senarai ringkas kandunagn herba aktif herba dalam Triple T fungsi serta kegunaan bahan yang digunakan.

Herba F. Deltoidea

  • Herba ini digunakan dalam secara tradisional di timur Semenanjung Malaysia dan Borneo, di mana daun, buah-buahan, batang dan akar dipercayai mempunyai sifat-sifat penyembuhan.
  • Ia juga di serinkali digunakan untuk memulihkan serta menambah tenaga seterusnya dapat mengatasi masalah kelesuan badan akibat seharian penat bekerja.

Herba O. Stamineus

  • Hampir keseluruhan bahagian pokoknya boleh digunakan.
  • Kebaikkan herba ini adalah lantaran kandungan sebatian bioaktifnya yang istimewa seperti cirsimaritin, myoinositol, orthosiphon, pillion, rhamnasin, , kerotin, kerotinoid, minyak pati, flavanoid, glukosid, glikoprotein, saponin dan terpenoid.
  • Pokok ini telah terkenal sejak turun temurun kerana dapat membantu menyingkirkan toksid yang berlebihan.

Herba C. Sinensis

  • Herba ini mengandungi sebatian bioaktif yang meningkatkan kesihatan badan.
  • Ia kaya dengan polifenol seperti flavonoid dan catechin, yang berfungsi sebagai antioksidan.
  • Antioksidan ini mampu mengurangkan pembentukan radikal bebas dalam badan, melindungi sel-sel dan molekul dari kerosakan.
  • Radikal bebas ini diketahui memainkan peranan dalam proses penuaan dan pelbagai penyakit.
  • C.sinensis mengandungi kafein kurang daripada kopi, tetapi cukup untuk menghasilkan kesan.
  • Ia juga mengandungi asid amino L-theanine, yang boleh bekerja secara sinergi dengan kafein untuk meningkatkan fungsi tubuh

Anda nak baca kisah benar mengenai pesakit buah pinggang yang dah gunakan Triple-T ni tak?

Ok, ni nak cerita sikit mengenai seorang Dato’ ni.

Kisah ni diceritakan oleh beliau sendiri kepada Dr Azlan, bukan kami reka ya.

Jom baca kisah beliau di bawah

Saya Dato’ Habibah Zon, mantan Ketua Pengarah Jabatan Arkib Negara, merupakan seorang pesakit buah pinggang tahap 4 dengan bacaan Creatinine 250 dan GFR (fungsi buah pinggang) tinggal 17%.

Saya berhubungan secara online, hampir setahun setengah dengan doktor hospital herbal pakar buah pinggang di China, iaitu Hospital Shijiazhuang Kidney Disease Hospital, dekat Beijing, sebelum bersetuju untuk mendapat rawatan di sana selama seminggu dalam bulan Mac/April 2016.

Info yang saya dapat ingin saya kongsikan di sini. Laporan ujian darah saya menunjukkan fungsi (GFR) buah pinggang dah tinggal 17% (ketika itu). Ini bukan bermakna 83% lagi sudah mati sepenuhnya. Daripada scan/xray di sana,10% saja yg betul2 mati dan sebenarnya, bakinya bertoksin dan perlu dibersihkan/dipulihkan.

Selama seminggu saya di sana, fungsi buah pinggang (GFR) saya meningkat 5%(17%–>22%).

Darah merah, cholesterol, potassium, uric acid, sodium, gula dan calcium jadi normal. Cara rawatannya 100% herba – 2 jenis minuman herba; Osmertheraphy, iaitu menggunakan 2 plat letrik yang diletak herba dan baring dgn kedua bahagian buah pinggang di belakang badan di atasnya; dan rendam kaki dengan herba (footbath).

Creatinine jugak turun tinggal 200, namun kos yang saya terpaksa tanggung adalah USD3000 atau RM12,000.

Malangnya di akhir rawatan, penterjemah (translator) yang membantu saya, mendapat selsema, dan saya seterusnya dijangkiti demam dan selsema, menyebabkan Createnin naik mendadak ke 248 dan fungsi GFR turun sedikit ke 18%. Hati2, pesakit buah pinggang sangat sensitif dengan virus.

Elakkan demam selsema kerana ia akan meningkatkan Creatinine dengan cepat.

Namun akibat kos yang sangat tinggi saya balik ke Malaysia dan hanya mampu membawa balik mesin Osmertheraphy serta ubatan herbanya untuk rawatan di rumah.

Kos in sahaja USD2000 (rm8000) untuk 2 minggu.

Nak bawak balik minuman herba tu agak berat dan kosnya juga amat tinggi.

Pulang ke Malaysia, saya dijangkiti flu/demam lagi sekali dan Creatinine naik ke 278 dan GFR turun ke 15%.

Selain meneruskan Osmertheraphy, saya terpaksa mencari alternatif tambahan yang lain, akhirnya jumpa Triple-T ByDrAzlan untuk menyambung semula rawatan dalaman secara oral.

Walaupun, asalnya doktor pakar dari hospital di Malaysia, melarang untuk mengambil ubatan herba, hasil pertemuan saya dengan doktor pakar buah pinggang di China, menunjukkan ramuan herba yang terpilih, diiktiraf dan ada kajian saintifik mengenainya, mampu membersihkan toksin2 melekat di buah pinggang dan memperbaharui sel2 baru agar dapat menjalankan fungsinya semula.

Saya berjumpa sendiri dengan Doktor Azlan selepas mengadakan pertemuan dengan rakan yang memperkenalkan Triple-T ini.

Selepas amalkan Triple-T dan mula minum pada minggu akhir bulan Mei. Pada 31 Mei, buat ujian darah, lepas seminggu dapat result creatinine turun dari 278 ke 212. GFR naik dari 15 ke 20. Alhamdulillah.

*Syukur sangat kerana dengan ikhtiar saya ni Allah izinkan dengan kos yang mampu milik di Malaysia.*

Triple-T ByDrAzlan mengawal sambil merawat dengan lebih awal terutama punca2 masalah kita. *Manfaat setanding dengan kepakaran dari luar.*

Dato’ Habibah Zon,Mantan Ketua Pengarah Jabatan Arkib Negara, Petaling Jaya

Lagi testimoni pengguna Triple T by Dr Azlan ini.

Ini bukan produk ajaib.

Untuk makluman anda, walaupun produk Triple-T ini telah terbukti secara saintifik membantu pesakit buah pinggang, ianya bukanlah ubat ajaib hari ni guna terus baik.

Tidak Tuan Puan, ianya bukan begitu.

Dalam penjagaan buah pinggang ini, anda perlu merawatnya dari punca yakni dari pemakanan dan lifestyle anda.

Ini bersesuaian dengan sabda nabi :

“Perut itu adalah rumah penyakit dan banyak makan itu punca segala penyakit” ( Hadis riwayat muslim)

Oleh itu, dalam kaedah protokol yang kami gunakan ini, pesakit perlu melakukan perkara-perkara dan pantang larang yang ditetapkan.

Dalam kaedah ini, anda perlu merawat makanan utama yang menjadi punca penyakit buah pinggang itu terlebih dahulu dan seterusnya barulah boleh memperbaiki sakit anda sepenuhnya.

Untuk dapatkan hasil terbaik, anda perlu ikuti 100% saranan dibawah.

Namun, jika tidak mampu, sekadar 70-80% pun dah dikira baik.

Perkara utama dalam rawatan Triple-T yang kami praktiskan ini, anda perlu BERHENTI terus dari pengambilan gula putih termasuklah susu pekat manis dalam minuman seharian.

Saranan ini anda wajib ikut 100% kalau nak gunakan kaedah rawatan yang dipraktiskan.

Jika anda tak sanggup nak tinggalkan gula putih dalam menu diet seharian anda, jangan harap anda nak hilang dari sakit buah pinggang anda tu.

Gunalah banyak mana Triple-T sekalipun, paras creatinine dalam badan anda pasti akan naik balik kerana trigger punca utamanya anda gagal bendung.

Gula putih ni kalau mengikut kata Dr Norman , ianya adalah racun utama bagi semua manusia tak kira sama ada yang ada masalah buang pinggang atau pun tidak.

Susu pekat manis juga adalah salah satu gula yang amat pekat dan sangat merbahaya. 1 gelas teh tarik bersamaan dengan 1 tin minuman air berkarbonat!

Jika anda penggemar minuman 3 in 1 , sila berhenti segera kerana di dalamnya mengandungi krimer dan gula yang tinggi yang sememangnya bahaya untuk badan manusia!

Habis tu, macam mana kalau saya nak minum air manis? Saya dah terbiasa minum air manis?

Hmm..

Anda kena ingat bahawa anda sekarang menghidapi sakit buah pinggang yang mana jika tidak dirawat akan menyebabkan buah pinggang anda rosak dan gagal berfungsi.

Mata boleh jadi sembab dan kaki bengkak.

Jika anda masih dengan perangai lama, jangan mimpi sakit anda tu boleh sembuh. Jangan harap hanya dengan pengambilan Triple-T sakit buah pinggang anda akan sembuh.

Seperti yang kami maklumkan tadi, nak baiki buah pinggang ni kena baiki puncanya iaitu dari pemakanan, ianya bermula dari amalan diet seharian anda.

Salah satu punca utama terjadinya sakit buah piggang ni adalah dari pengambilan gula yang berlebihan, macam mana nak sembuh kalau anda masih mengambil racun gula putih dalam diet seharian anda?

 

OK seterusnya, anda juga perlu amalkan perkara-perkara berikut.

Apa yang disenaraikan ini tak wajib ikut, namun amat digalakkan jika anda mahu sihat.

Saranan ini juga sesuai bagi mereka yang tiada masalah kesihatan dan ingin kekal sihat.

Jika anda tak dapat ikut 100%, dapat ikut 70-80% pun dah dikira cukup baik.

 

1. Ubah portion menu dalam pengambilan makanan seharian.

Jika sebelum ini kita makan nasi penuh satu pinggan dan kurang sayur, kali ini cuba ubah kepada separuh (1/2) adalah sayur, 1/4 nasi dan 1/4 lagi lauk.

Dengan cara ini, anda akan kenyang disebabkan makan banyak sayur, bukannya nasi.

2. Berpuasa setiap isnin dan khamis.

Hikmah berpuasa setiap isnin dan khamis adalah salah satu cara detoksifikasi dan cara memulihkan sistem imun badan manusia .

Secara tak langsung paras gula dalam badan juga akan turut menurun dan ianya mengurangkan beban buah pinggang untuk bekerja.

3. Elakkan makanan berkarbohidrat proses seperti roti dan biskut.

Ini kerana kandungan bahan-bahan di dalam roti dan biskut mengandungi gluten dan ianya tidak elok untuk sistem percernaan manusia.

Sesetengahnya juga mengandungi kandungan gula yang tinggi.

Anda boleh ambil karbohidrat dari bahan semulajadi seperti ubi kentang & ubi kayu , ianya lebih sihat dan banyak manfaat.

4. Elakkan fast food dan juga junk food.

Junk food itu sendiri mambawa makanan sampah dan tak sepatutnya berada di dalam perut manusia.

Tempat yang selayaknya bagi makanan sampah ini hanyalah di dalam perut tong sampah.

Oleh itu, please, tolong jangan makan junk food dan bagi anak-anak makanan macam ni.

3. Bersenam 2-3 kali seminggu.

Anda tak perlu jogging dan berlari untuk kekal sihat, cukup sekadar berjalan kaki pun dah OK sebagai senaman harian.

Berapa anda sanggup labur untuk kesihatan anda?

RM1k? atau RM10k? atau RM100k?

Sebenarnya nilai kesihatan anda tak ternilai.

Jika sakit, maka lumpuhnya kudrat kita untuk menyara keluarga dan terputus segala mata pencarian.

Bila diserang penyakit. bukan hanya kita sahaja yang susah, malah kita juga secara tak langsung telah menyusahkan anak-anak dan pasangan kita.

Nak ke anda menjadi beban kepada orang lain?

Adakah anda suka melihat orang lain bersedih dan bersusah payah kerana kedegilan anda untuk mencuba formula yang terbukti berkesan ini?

Berikut merupakan pelaburan untuk kesihatan & kebahagian anda serta keluarga anda.

Seperti yang tertera pada gambar di atas, harga pasaran bagi satu kotak TRIPLE-T ini adalah RM180 + RM10 Kos penghantaran = RM190.

Ya, pelaburan anda untuk kesihatan anda dan kesejahteraan keluarga anda hanya RM190 sekotak.

Bagi saya, ianya sudah cukup murah.

Apalah sangat RM190 ni kalau nak dibandingkan dengan kesakitan & kesusahan yang anda alami sekarang ni.

Masih rasa mahal?

OK kami nak tanya, selama ni dah berapa ribu ringgit anda habiskan untuk atasi masalah buah pinggaang anda tu?

Anda nak tau berapa kos rawatan dialisis ? Mari kami tunjukkan

Tu diaaa, RM2000 sebulan! .

Inilah harga yang perlu anda bayar kalau tak ambil tindakan segera hari ini.

Kalau nak bandingkan dengan Triple-T ni just RM190 ni apa lah sangat kan?

Keberkesanan Triple-T sememangnya telah diakui ramai dan telah banyak dipaparkan media cetak dan juga media elektronik.

Berikut kami paparkan beberapa keratan akhbar mengenai khasiat Triple T 

Ragu-ragu dengan tahap keselamatan Triple-T?

Untuk makluman anda, Triple-T telah berada di pasaran sejak tahun 2014 lagi.

Pada tahun 2015 Triple-T telah lulus saringan pertama oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk berada di bawah kategori produk semulajadi dalam kategori tradisional.

Fasa awal pengkelasan produk Triple T

Dua tahun kemudian pula, yakni pada tahun awal tahun 2017, Triple-T telah lulus ujian terakhir untuk mendapat nombor pendaftaran daripada KKM.

Surat Kelulusan Nombor Pendaftaran KKM

Ini bermakna sepanjang tempoh 3 tahun ini, produk Triple-T telah diberikan pemantauan yang begitu ketat di bawah di bawah seliaan KKM.

No. pendaftaran KKM Produk Triple-T di website NPRA

Nampak tak, bukan senang KKM nak luluskan produk kesihatan di bawah kategori herba ni, setelah 3 tahun barulah KKM berpuas hati dan memberikan kelulusan nombor pendaftaran.

Jadi ini bermakna :

  • Triple-T adalah SELAMAT untuk diminum semua peringkat umur.
  • Triple-T telah MEMENUHI & LULUS SEMUA ujian yang ditetapkan oleh pihak KKM.
  • Triple-T BERDAFTAR dengan KKM dengan no MAL1612004TC.

So macam mana, still was-was nak cuba?

Masih berkira-kira nak keluarkan pelaburan untuk kesihatan sendiri?

Terpulang pada anda, kalau anda rasa KESIHATAN ANDA tidak penting, TOLONG JANGAN BELI!

Kepada yang pentingkan kesihatan & ingin menikmati rasa sihat seperti orang lain klik di sini segera

OPS, TUNGGU SEKEJAP!

Memandangkan anda mempercayai formula Dr Azlan ni, kami ada tawaran hebat kalau anda buat tempahan hari ini.

Jika anda bertindak untuk buat tempahan sekarang, tawaran hebat totally buat anda.

Tawaran ini akan tamat pada BILA-BILA MASA SAHAJA.

  • 4 kotak Tahan sehingga 4 bulan penggunaan (112 hari)
  • RM360 / 112 hari = Anda hanya berbelanja RM3.20/hari sahaja untuk minuman kesihatan.
  • Tidakkah Harga Itu Terlalu Murah dan Tak Masuk Akal?
  • PERCUMA Penghantaran Bernilai RM10
  • Harga asal kesemua di atas adalah (RM180 x 4 kotak) + (RM10 Pos) = RM730! Tapi anda bayar RM380 sahaja!
  • Anda jimat sebanyak RM370, diskaun sehingga 50%.

AMARAN : Syarikat kami dalam proses untuk daftar GST. So jika anda lambat membuat pembelian, kemungkinan besar anda akan dikenakan GST bagi setiap pembelian produk Triple-T selepas ini.

Untuk pembelian, anda boleh bayar menggunakan Online Banking dari mana-mana bank yang anda ada.

Kalau tak ada online banking jangan risau kerana sistem kami ni juga boleh accept debit/kredit card yang mana memudahkan anda membuat pembayaran secara online menggunakan kad ATM (kad debit) anda.

Anda hanya perlu masukkan nombor kad dan nombor VCC (3 nombor yang tertera di belakang kad ATM anda tu). Kad ATM sekarang kalau ada tulis VISA atau MASTERCARD boleh digunakan sebagai debit kad. Sama fungsi macam kad kredit juga.

Kalau anda ada kredit kad boleh juga gunakan kredit anda untuk membuat pembayaran secara online.  

Kami dah mudahkan urusan anda. Jadi, anda tak perlu susah-susah pergi bank untuk cash deposit, segalanya di hujung jari anda sahaja.

Jika anda tak berminat dengan tawaran di atas , boleh pilih pakej lain di bawah

Pakej A
4 Kotak
RM360

 

Pakej B
2 Kotak
RM200

 

Pakej C
1 Kotak
RM140

 

 

Eh Kejap!

TAWARAN TERHAD 

 
Sekiranya anda membuat pembayaran dalam tempoh 24 Jam dari sekarang, pihak kami akan berikan FREE GIFT lebihan  sachet Triple-T kepada anda!!
 
 Sebaik sahaja masa di atas tamat, anda akan terlepas peluang ini

PAKEJ A

Beli 2 FREE 2
RM730
RM 360 Super Jimat
  • Anda Dapat 4 Kotak Triple-T
  • FREE 4 Sachet Triple-T
  • Tak Perlu Bayar Kos Penghantaran, FREE Jer
  • Anda Jimat Sebanyak RM370!
Most Popular

PAKEJ B

Beli 2 Kotak
RM370
RM 200 Pakej Jimat
  • Anda Dapat 2 Kotak Triple-T
  • FREE 2 Sachet Triple-T
  • Tak Perlu Bayar Kos Penghantaran, FREE Jer
  • Anda Jimat Sebanyak RM170!
Popular

PAKEJ C

Beli 1 Kotak
RM 140 Normal Price
  • Anda Dapat 1 Kotak Triple-T
  • FREE 1 Sachet Triple-T
  • Free Kos Penghantaran
  • Jimat RM50
Normal Price
 

Sekali lagi diingatkan, sebaik sahaja masa di atas tamat, anda akan terlepas peluang untuk mendapat tawaran FREE SACHET ini

Jika anda ada sebarang masalah sila klik gambar di bawah untuk whatsapp kami secara automatik

Copyright © 2017 - Dr Azlan Product